Pages Menu
Categories Menu

uroda angielska

uroda angielska

Paradoksalnie, Najlepsi nauczyciele nie nie chodzą zrobić zawodu za Pieniądze. Uczą, ponieważ JEST celu powołanie. Większość z Nich byla pod wpływem Bardzo Dobrego Nauczyciela Jako uczeń. Ze środkami masowego exodusu Nauczycieli, Studentów Wieluniu Nie SA w powyżej tygodnia rozwijać Relacje mentorskie, Które Były Kiedyś w powyżej tygodnia, ponieważ tak Wieluniu wyjeżdża z zawodu – dobrowolnie i mimowolnie – srednio w ciągu Trzech lat.siegajpozdrowie.pl/kapsulki-omega-3.html

Na poziomie Szkoły średniej, Gdzie dostałem Swój Początek, nacisk Nie JEST od Tego, Jak kształcić Studentów w celu przygotowania Ich zrobić Życia, A nawet Uczelni (Randki Szkoły Wyższe powinny Być Szkoły pomaturalne-prep, prawda?), Aby chodziło o przygotowanie im excel W swoich testów standardowych. Następnie kontrowersyjne „exit” egzaminy zostały wdrożone i dosłownie, Wiele Szkół Średnich zostały przekształcone w ośrodkach badawczych. Nauka Stalo SIĘ niemal drugorzędne.

przenosi mentalność TA sie na studia, co oczywiscie nie nie JEST celu badanie należy podjąć wagowo celu zapisania (SAT LUB ustawy). Aby wyjaśnia, Dlaczego tak Wieluniu Studentów Sa bardziej związane oo ukończenia kursu, niz uczenie SIĘ od niego. Koncentrują SIĘ jeden na uzyskanie „Do” oraz stopni, zamiast STAC degreed myślicieli. Ten ostatni z Nich Sa bardziej poszukiwane przez Pracodawców i obejmują większość samozatrudnionych. „Get-the-good-grade” Myślenie JEST bezpośrednio związane z nieustępliwym i często niepotrzebnych Badań, ZE nasi uczniowie SA poddawane wagowo szkołach.

Alfie Kohn opowiada SIĘ ZA „wystawę” uczenia sie, w ktorým uczniowie ujawniają SWOJĄ wiedzę za Pomocą Projektów pogłębionych, Portfele zleceń i innych demonstracji.

Cytuje modelu pionierem Ted Sizer i Deborah Meier. Meier podkreślił znaczenie Studentów posiadających Pięć „nawyki umysłu”, Które SA: wartość stawiając pytania o dowody ( „Jak wiemy, co wiemy”), punkt WIDZENIA ( „? Czyj perspektywie ma się oznaczać”), polaczenia ( „Jak To Jest związane oo Tym? „), p rzypuszczenie (” Jak moze Być inaczej Rzeczy? „) i przydatności (” Dlaczego JEST celu wazne? „).

Artykuł dzięki: